Saturday, April 24, 2010


GENAP 20

nombor 20 nombor yang paling ditakuti oleh remaja belasan tahun sebab dah tambah puluh kat belakang...tapi memang kena hadapi gak takkan nak muda selama lamanya.Hidup pun dah semakin berubah kena jadi matang tapi nak matang dan lebih berdikari.Tahun ni takde sambutan yang meriah cuma ramai juga rakan rakan yang tak ketinggalan mengucapkan happy birthday guna facebook lah mesej and call.Sebenarnya aku kena bertempur dengan kertas peperiksaan masa birthday aku tapi takpelah aku bukannya budak kecil yg meinta dibelikan kek.Tak lupa nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR kepada ibu tercinta semoga panjang umur dan sentiasa tambil cantik hehehe.


Semalam aku kena tangkap dengan kawan kawan aku kena simbah dengan air dan tepung..dah boleh jadi macam tepung gomak cuma aku ni comel sikitlah hahhaa.Nak dijadikan cerita aktiviti simbah tepung ni untuk junior aku birthaday dia semalam.tapi aku pun turut terkena alasan dioran sebab aku terlepas masa birthday aku 21 hari tu..Yang kelakarnya aku pun terlibat dalam merancang strategi tu..tup tup aku yg kena sekali.Pas tu mulalah nak wat muka merajuk tak pasal pasal kak ira kena pujuk heheheh sajaje nak wat suspen hahaha.


moral of the story jangan mudah percaya dan nak buat jahat kat orang nati dapat balasan tau..

No comments:

Post a Comment