Sunday, November 7, 2010

CARI KETENANGAN

Kat bawah ni tempat yg aku rasa boleh buat aku tenang kot..nak cari ketenangan punya pasal.:)

cantik kan..kat Malaysia ada ke tempat macam ni..ciptaan tuhan yang menakjubkan..




macam lukisan kan..kan best kalau dapat berkayak ataupun berenang kat tengah tasik tu...tiba2 kena ngap ngan buaya hahaha


tempat ni lagi tenang aku rasa dikelilingi oleh padang pasir( boleh mati beb aku)



Ni tempat yang paling sesuai untuk menenangkan diri ..insyaalah satu hari nanti aku nak bawa mak dan abah pergi ..


pernah tak korang terfikir untuk lari dari semua masalah, orang disekeliling yang buat korang sakit hati, kerja, asigment yang berlambak, orang yang hipokrit dan segala dosa yang membelenggu diri..sebenarnya bila bersendiri aku selalu dibayangi cerita yang lalu..( dosa dan benda yang buat aku rasa sakit hati)... So sekarang ni aku rasa nak lari dari semua ni dan cari ketenangan tapi kat mana ek??( mesti korang cakap mati lah kalau nak cari ketenangan..hahaha gurau je lah..mati pun tak semestinya tenang kalau banyak dosa dah tentu kena siksakan ( itu semua Allah punya kuasa so kita kat dunia ni buat je amalan dan suruhan dia & jauhkan daripada perbuatan yg dilarang)..

Korang rasa ada tak tempat yang tinggi dan dikelilingi oleh air terjun dan bunga2 yang mekar dan wangi..best nya...lepas tu aku sorang je ade kat situ..aku boleh buat apa2 je..apa kata orang DUNIA INI AKU YANG PUNYA hahahaha( ketawa jahat..beb)
aku tak tahu apa yg aku merepek ni sebenarnya..masa ni aku tengah study n habiskan satu buku tebal yang aku rasa macam nak rebus n minum je air dia( petua dari kawan2 aku yang gila) ok lah ni je yg mampu aku merepek sebab aku dah habiskan masa untuk diri sendiri lama sangat ni..wish me luck ok:)




No comments:

Post a Comment