Friday, June 22, 2012




YES..this is me!! Aku lebih senang jadi macam ni..sebab aku rasa silent is more better than sharing with people cause there are few people cant accept it..bak kata budak2 sekarang nanti terrrrsentap...Sebenarnya ramai je orang yang perasan muka aku ni, bila ada masalah memang ketat (macam sarung nangka ) or aku akan menghilangkan diri..lari marathon supaya orang tak jumpa aku buat seketika or aku akan buka MP3 kuat2 supaya orang tak bercakap dengan aku..and than i always manage to say Im Fine lah...hahaha

Tapi korang tahu tak?? dalam hati aku ni terpendam something yang effect muka aku..yang comel ni daaa~Aku menangis sendiri dan tenangkan diri sendiri..aku tak salahkan kawan2 aku sebab aku yang x nak diorang involve dalam masalah aku..so korang boleh tarik nafas lega k..

Kawan2 aku kata..luahkan apa yang kau rasa sebab orang tu tak kan tahu apa kesalahan diorang and they will keep going do the same thing..masalahnya kau ingat semua orang boleh terima ke? so biarlah aku yang pendam semua ni k..sebab sekejap je..nati aku ok lah..so kalau nampak muka aku ketat je..jangan tegur sebab nati aku akan ok sendiri..

Korang pernah rasa tersisih tak? aku selalu rasa benda tu..korang pernah rasa curiga? pernah rasa tertipu n keliru? what ever lah..Selalu nya masalah aku ni berkaitan dengan orang yang rapat dengan aku ..(sahabat,, family n kerja kelab ) aku selalu dapat watak jahat..dan selalu disalahkan..baguslah teruslah menyebelahi orang tersebut..mungkin kau nampak kebaikan dan betul nye dia...its ok im fine..Tapi sebenarnya aku sangat beruntung sebab sahabat baik aku sentiasa ada dengan aku walaupun aku selalu je buat muka ketat..thank u sebab tak pernah bosan dengan aku..tapi kau tau lah kawan kau ni,, ade je benda yang dia tak puas hati..huhu

So the moral of the story belajar untuk senyum, sebab orang akan ingat kita happy tapi dalam hati rasa panas terbakar..




No comments:

Post a Comment