Thursday, January 21, 2010


lepas tengok futsal..sama sama



comel tak kitorang





naik kereta kabel sama sama






tiada lagi pink penter yang membuatkanku sentiasa
tersenyum





tiada lagi si ika untukku bertelagah.......





ika yang suka posing..........




nad yang serius dan sentiasa menjadi akak
dikalangan kami..........






SAHABATKU...




Sahabatku dikala kau pergi meninggalkan ku..
tiada kata yang mampu ku luahkan...
hanya doa dan tangisan yang mampu mengirimu..
maafkanku sahabatku bukan ku sengaja tetapi hati ini
tidak mampu menipu yang aku terlalu sedih...
jika mampu aku berkata sukar untuk ku melepaskan kau pergi..
Tetapi aku terpaksa merelakannya kerana kau pergi untu mengapai
cita-citamu...yang tinggi di awan..
ingat tak kisah kita bersama bergurau senda...bercakaran...meluahkan
kesedihan dihati...em..kini semua itu hanya kenangan..Ika..alin dan nad..
kenangan itu tidak akan ima hapuskan dan tetap berada dihati...
malam itu menjadi saksi perpisahan kita yang sementara..
dan sahabat yang baik akan melepaskan sahabatnya terbang tinggi....

untuk mencapai cita-citanya...........................................








sahabatmu....

ima.......

I MISS YOU ALL....PLEASE COME BACK TO ME..

2 comments:

  1. ima...ni aku...roda2 kuala lumpur...ehehehh...thanz ya...still ingat kat aku...aku tetap windu kat geng lame..geng bus skola...kim slam smua...thanz..4 the memories...

    ReplyDelete
  2. thanx ima coz still remember me...
    aq xkn lpe kn ko coz kte kn fwen 4eva..right...
    honestly,aq t'haru gile bile baca nie....
    your trully : hidayah @ ika

    ReplyDelete