Sunday, April 4, 2010

DTM KARNIVAL






Pada 22 dan 23 Mac yang lepas telah berlansung DTM(Diploma in tourism management) karnival di tempat letak kereta pentadbiran uitm Melaka.Dengan berakhirnya karnival ni kurang sikit beban kat bahu ni.
Untuk pengetahuan pembaca karnival ini adalah di bawah kelolaan semua pelajar2 pengurusan hotel& pelancongan.Terdapat beberapa pameran yang berlansung dua hari tu antaranya pemeran E tourism, kebudayaan, satu malaysia, jualan package pelancongan, geographi dan ade beberapa gerai menjual makanan termaksuklah mc donald.
Perasmian bermula pada 8.30 dan adalah beberapa pensyarah dan wakil dari HEP.sambutan pada karnival tidaklah begitu meriah mungkin kerana kedudukannya yg tak strategik dan faktor cuaca.Tetapi ia menjadi kayu ukur dan pengajaran kepada kami untuk melakukan yang terbaik pada masa akan datang.
Pada hari kedua terdapat beberapa kejadian yang memebuat kitorang rasa putus semangat.Hujun lebat yang berlaku menyebabkan segala pameran,Khemah rosak teruk.Mlam tu jugak kitorang bersama sama betulkan ape yang rosak dan pagi ru memeng datang awal untuk siaplkan sebelunm pengunjung datang.Sebenarnya ada hikmah gak semua ni terjadi kami dapat mengeratkan persahabatan kami dan aku bangga dapat team yang begitu bertanggungjawab.
Lega semua dah selesai tapi aku ade lagi satu tugas yang perlu disiapkan segera, report dtm kanival...tapi takpe itu jadi tugas aku sebagai setiausaha..sebenarnya masa aku tulis ni aku tengah siapkan report..ee curi tulang cikit..so <<>>

2 comments:

  1. um memang dtm karnival tu x bape nak jadi.nampaknyer budak baju hijau kena lebih menyengat pasnie.heheh pada yang ada jawatan keep more effort ye.hehehheeh

    ReplyDelete