Saturday, November 6, 2010

CIRI CIRI ORANG YANG MENCINTAI KAMU


Hai readers..Betulkah cinta itu buta? sy ada baca satu laman web ni..tentang cinta. Walaupun saya tak begitu arif dalam soal cinta ni..tapi sy nak kongsi dengan readers semua..supaya korang bahagia dengan lovers korang k>>( jiwang je ayat ni kan??)

1.orang yg korang cintai tak mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu?

2.walaupun kamu rasa kamu ni tak cantik atau tak hensem ( ala2 ugly betty) pada pandangan dia kamu cantik dan kacak..

3.orang yg kamu cintai ingin sentiasa tahu tentang khabar kamu.

4. kalau ambik gambar kelas pulak, dia akan tengok gambar orang yg berdiri di sebelah kamu..n than baru gambar dia..

5.selalu mengingati kejadian yang dilalui bersama..( so senyuman kamu mampu m;buat dia tak tidur lena beb...)

6. Dia akan berdiam diri apabila rasa marah, atau pun sedih kerana dia cuba untuk tidak buat kamu risau..

7. Dia selalu mengingati kata2 yg kamu ucapkan( so hai..itu adalah satu ungkapan yang bermakna untuknya)..

8. Dia selalu memberi kamu semangat..cth wish good luck semasa kamu menghadapi exam..

9. Terdiam sesaat bila kamu call dia dan buat slumber..tapi lepas kamu letak fon dia akan
menjerit keriangan..

Ini aja yg mampu aku tulis tuk hari ni..sebenarnya cinta itu indah..so bagi sesiapa yang tengah ber couple..cubalah fahami mereka.

bagi yang dilamun cinta tetapi tidak mampu untuk ungkapkan..sabark..sebab ada satu firman mengatakan..seseorang itu akan mati syahit jika hhingg ke akhir nyawanya ia masih menyimpan perasaan dan tidak mengungkapkan kepada si dia ( bukan mudah untuk menahan nafsu dan sakit di hati kan.)

bagi yang dicintai oleh seseorang tapi kamu tidak mencintainya..janganlah buat mereka terseksa, mengeji ataupun pulaukan mereka..sebab mereka tak pernah berharap untuk kamu membalas cintanya tapi cukuplah sekadar kamu berada disampingnya sebagai kawan..sebab setiap orang layak untuk ada perasaan cinta,,..:)





1 comment: