Thursday, January 27, 2011

MAHA MELIHAT


MAHA MELIHAT

Tuhan tu maha melihat setiap perkara yang umatnya lakukan.. Kebelakangan ni ayat ni yang selalu meniti di bibir. Sebab sekarang aku berhadapan dengan satu masalah yang berlaku tanpa aku sedari.

Sebelum tu..aku minta maaf kepada sesiapa yang terlibat secara lansung ataupun tak..sbb aku hanya ingin meluahkan perasaan n berkongsi cerita.
Actaully benda ni buat aku tension n sedih..kepercayaan yg diberikan oleh seseorang tak dapat aku jaga dengan baik kerana ada certain people yang sangat kejam n without thinking others people around them.

Aku mengadu kepada kawan2 n parent..mereka nasihatkan aku jangan takut kalau
kita tak buat salah n berani menegakkan kebenaran.

Allah itu maha melihat apa yang terjadi so sekarang aku hanya mampu berdoa dan bersabar menghadapi dugaan n cabaran sepanjang aku menjalani praktikal di sini.


Dan aku nak ingatkan kepada orang yang kejam tu agar berubah kearah kebaikan. Mungkin sekarang ni kau lepas tapi tidak pada masa depan sebab sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga.

Dan jangan ingat selepas kau buat semua ni aku akan give up sebab aku bukan orang yang mudah berputus asa,
Aku tak nak cerita detail sbb nak menjaga hati orang lain...tapi amanah yang aku maksudkan adalah duit yang mampu buat orang gelap mata n sanggup tikam belakang orang lain.

4 comments:

  1. take care my dear =)) even aku tak tau pape. aku just nak pesan. seketul taik walau simpan baik mcmane pun still berbau. harap faham. sabar tau.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. yana: perumpamaan yg baik.first time aku dengar..apapun thank u..

    ReplyDelete
  4. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    arena-domino.club
    arena-domino.vip
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete