Sunday, October 16, 2011

Aku nak senyum selalu :)


Boleh tak senyum..
senyum muka janganlah ketat sangat..
senyum, sejuk sikit hati orang tengok..
senyum, bukan susah pun..
senyum, boleh awet muda..
senyum, dengan ikhlas..

Nak senyumlah ni..
tengah cuba..
belajar senyum.
tapi ...bila aku senyum ?

Ish terperanjat tengok kau senyum..
sorang2 kenape?
asal kau senyum macam tak ikhlas je..


Ok..dah penah berdialog, aku ni memang susah nak senyum,
kalau senyum pun orang cakap macam tak senyum.( macam mana tu ?)
Aku suka kerutkan dahi ( ala2 banyak masalah mengalahkan PM)
Tapi..tak lah sepanjang masa, kawan2 yg rapat dengan aku,,
mereka tahu, aku tak sombong..tapi perlukan masa untuk
sesuaikan diri..tapi bila dah start bercakap and ketawa
memang tak berhentilah..
p/s : senyumlah kerana senyuman adalah sedekah :););)

No comments:

Post a Comment